23 Şubat 2018, Cuma
Sevgili Voleybol Severler

VOLEYBOL VAKFI  31 Kurucu üye ile 24.12.1987 tarihinde Voleybol sporunun gelişmesine hizmet etmek ve bu konudaki eğitime katkıda bulunmak amacıyla kurulmuştur.




tanjuoezenc1.jpgVOLEYBOL VAKFI 31 Kurucu üye ile 24.12.1987 tarihinde Voleybol sporunun gelişmesine hizmet etmek ve bu konudaki eğitime katkıda bulunmak amacıyla kurulmuştur. Gayemiz Türk Voleybolunun dünyanın ileri toplumları arasında layık olduğu yeri almasında görev üstlenecek insanların yetişmesinde yardımcı olmak ve voleybol sporu ile uğraşan insanlar arasında sosyal dayanışma sağlamaktır.

Bugüne kadar Voleybol Sporuna Sporcu, Antrenör, İdareci ve Yönetici olarak hizmet etmiş 11 Başkan'ın görev yapmış olduğu Vakfımız, 26 yıllık sürenin 10 yılını Türkiye Voleybol Federasyonu ile dirsek temasında sürdürmüş, bu dönem içinde Federasyon Başkanlarımız aynı zamanda Voleybol Vakfı Başkanlığını da yapmışlardır.

2011 Yılında yapılan Genel Kurulumuzda seçilen 11 Kişilik Yönetim Kurulumuzda 2 Bayan Voleybolcu olmak üzere, Yönetici, Gazeteci ve Erkek Voleybolcu arkadaşlarımız özveri ile çalışmakta Yönetim dışında olan diğer sporcu arkadaşlarımızdan da her zaman destek görmektedirler.

Voleybol Vakfı olarak; her yıl Mayıs ayı sonu veya Haziran ayı ilk haftasında "Mini Voleybol Şenliği" ni organize ediyoruz. İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Türkiye Voleybol Federasyonu ve Üsküdar Belediyesi'nin katkılarıyla Burhan Felek Spor Kompleksi Ekrem Koçak Atletizm sahasında düzenlenen şenliğine Türkiye'nin çeşitli İl ve İlçelerinden 9-14 yaş grubu kız-erkek yaklaşık 3.000 sporcudan oluşan 250 takım katılıyor. Atletizm sahasında kurulan yaklaşık 35-40 mini Voleybol sahasında 60 takım aynı anda müsabaka yapıyor. Şenlikte çocuklar hem Voleybol oynayıp ,hem de eğlenirken, Aileleri de saha kenarında veya tribünlerde çocuklarını izleyip fotoğraflar çekiyor. Şenlikte aynı zamanda katılımcı okullar ve konuk okullar tarafından dans, step, jimnastik, halk oyunları gibi gösteriler yapılıyor. Ayrıca Büyük Şehir Belediyesi Engelli Çocuklar halk oyunları sergiliyor.

Voleybolun sevdirilmesi ve Türkiye'ye Mini Voleybolun yaygınlaştırılması amacıyla düzenlenen şenlikte, herhangi bir eleme olmadan, tüm katılan takımlar 2 gün boyunca sabah 09.00 akşam 17.00 saatleri arasında müsabaka yapıyor katılan tüm sporculara Voleybol Vakfı tarafından hazırlanan Madalya ve Katılım Sertifikası veriliyor. Şenliğimizin renkli geçmesini sağlamak ve minik Voleybolcularımı teşvik etmek amacıyla ünlü Voleybolcularımızı organizasyona davet ediyoruz.
Voleybol Vakfı ile Voleybol Antrenörleri Derneği her yıl ortaklaşa Antrenörlerimiz için Seminer organize ediyoruz.

Eski Voleybolcu ve Voleybol sporuna hizmet etmiş kişileri bir araya getiren "Nostalji Yemekleri" organize ediyoruz.

Ülkemizi Avrupa'da başarıyla temsil eden ve şampiyon olan Kulüplere Vakfımız Şilti , sporculara ve yönetici kadroya Sertifika veriyoruz.

Burhan Felek 50.Yıl Spor salonunda Cumartesi Pazar günleri saat 09.00 - 13.00 arasında Antrenör Gökhan Edman liderliğinde yardımcı Antrenörlerle "Voleybol Okulu" faaliyetleri yürütüyoruz.

Yukarıda belirtmiş olduğum ana faaliyetler ve bunun dışında yapılan diğer aktivitelerin gerçekleşmesinde özveri ile çalışan Başkan Yardımcısı Haluk PEPEYİ, Genel Sayman Jeyan ERBEN, Genel Sekreter Nuray UYAR, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Semih OKTAY, Kenan BENGÜ, Arslan ÇAKIR, Aycan HATİPOĞLU, Suzan KUM, Necati ERCAN ve Enver BAĞLARBAŞI'na Denetleme Kurulu Üyelerimiz Başaran DÖLEN, İlhan TEZCANLI ve Atıf TEZERTEN'e, İletişim konusunda ve yazışmalarımızda bizlere yardımcı olan Zeliha Işık ERDOĞAN ve Spor Okulu faaliyetlerinin takibinde bize yardımcı olan Soner KIR'a içten teşekkürlerimi belirtmek istiyorum.

Amacımız, Vakfımızın gelirlerinin artmasını sağlamak ve faaliyet alanlarımızın kapsamını daha da genişletmektir. Bu amacımıza ulaşmak için yapacağınız her türlü öneriye açık olduğumuzu belirtmek istiyorum. Sizlerden Yönetimimize destek vermenizi bekliyoruz.

Sevgi ve Saygılarımla

Tanju Özenç
VOLEYBOL VAKFI BAŞKANI
 

Copyright © 2013 Voleybol Vakfı. All Rights Reserved.
{